
Wij ontwikkelden voor u
Een innovatief en gebruiksvriendelijk software platform dat u dirigeert naar een beheerste en veilige situatie
Platform Functionaliteit
De kern van de oplossing wordt gevormd door het middelen en gebouwen (patrimonium) beheer (roerende en onroerende goederen) waarin objecten geregistreerd, geïnventariseerd en gedocumenteerd worden. De levensduur van deze objecten wordt beheerd via het uitvoeren en opvolgen van acties zoals controles, onderhoud, indienststelling, risicoanalyses, enz. De taken voortvloeiend uit deze acties en geregistreerde meldingen kunnen in een taakbeheer module afgehandeld worden. Op deze manier kunnen teams aangestuurd en opgevolgd worden. Waar nodig kunnen deze taken aan actieplannen toegevoegd worden voor verdere opvolging en afhandeling. Eveneens is het mogelijk om incidenten te registreren en onderzoeken, opleidingen en competenties te beheren en via rapportering kan de evolutie van diverse processen opgevolgd worden om de nodige verbeterpunten te identificeren.

Eigenschappen

Betrokkenheid
Over heel de organisatie
Ieder personeelslid kan de beschikbare informatie aanwenden volgens eigen inzichten. Hierdoor kan iedereen worden betrokken bij het facility- en preventie beleid van de organisatie.

Gepersonaliseerd
Persoonsgebonden informatie
Door een zelf te bepalen en uitgebreid rechten- en rollensysteem kan elke organisatie naar eigen behoefte informatie beschikbaar maken. En dit op niveau van elke individuele gebruiker.

Cloud oplossing
Overal beschikbaar
Geen investering in hardware en onderhoud. Uw gegevens zijn altijd en overal beschikbaar en worden bewaard in betrouwbare en beveiligde Microsoft datacenters.

Nieuwste standaarden
Bruikbaar op alle platformen
Door gebruik van de meest recente technieken is de applicatie beschikbaar op alle soorten toestellen (pc, tablet, ...) en platformen (Windows, MacOS, Android, ...).

Eenvoudig licentiemodel
Gebaseerd op eenduidige parameters
Op basis van bepaalde parameters wordt een vaste maandelijkse kost bepaald, ongeacht het aantal gebruikers. U weet dus altijd wat uw kosten zijn. Deze transparantie vermijdt onaangename verrassingen.

Gebruiksvriendelijk
Eenvoudige en consistente gebruikersinterface
Door gebruik van de meest recente technieken is de applicatie beschikbaar op alle soorten toestellen (pc, tablet, ...) en platformen (Windows, MacOS, Android, ...).

Klantspecifiek
Bepaal je eigen tempo
De modulaire opbouw laat toe om op eigen tempo en volgens de klantspecifieke prioriteiten de implementatie te bepalen. Elke klant kan een eigen configuratie en rapporteringsstijl bepalen.

Integratie
Centraliseren, integreren en automatiseren
Door centralisatie, integratie en automatisatie van alle gegevensstromen kan een integraal preventie- en facility beleid gedefinieerd en uitgevoerd worden. Geen nood meer aan verschillende applicaties of hulpmiddelen.

Voordelen
-
Implementatie op eigen tempo
-
Continuïteit bij personeelswijzigingen
-
Transparantie en consistentie in het beleid
-
Eenvoudig aansturen van verschillende teams
-
Gebruiksvriendelijk en eenvoudig
-
Eén versie van de waarheid
-
Geïntegreerd communicatieplatform
-
Geautomatiseerde notificaties
-
Geen eigen hard- en software nodig (cloud)
-
Beschikbaar op alle platformen
-
Geautomatiseerde processen
-
Betere risicobeheersing
Functionaliteiten

Notificaties
Altijd op de hoogte
Via geautomatiseerde notificaties weet u ten allen tijde of er iets van u verwacht wordt. Van het ondertekenen van een indienststellingsverslag tot het opvolgen van een periodieke controle.

Middelenbeheer
Opvolgen van uw middelen
Inventariseer en beheer uw arbeidsmiddelen, beschermingsmiddelen, producten met gevaarlijke eigenschappen, uitrusting en installaties. Weet ten allen tijde in welke status ze zich bevinden en hou ze up-to-date.

Aankoopbeleid
Volledig beheer van de flow
Vanaf de vraag tot indienststelling en de ondertekening door alle betrokkenen bewaakt de applicatie de flow. Tevens biedt de applicatie de mogelijkheid om gelijkaardige middelen in bulk in- of buiten dienst te stellen.

Onderhoud & Controle
Systematisch en georganiseerd
Houdt uw infrastructuur en middelen in perfecte staat. Een goed georganiseerde aanpak verhoogt de kwaliteit en verlengt hun levensduur.

Risicobeheer
Continue process
Structureel risicomanagement binnen verschillende domeinen. Beheert uw risicoanalyses en garandeert een correcte opvolging.

Meldingen
Verhoogde betrokkenheid
Iedere gebruiker kan op een eenvoudige manier diverse situaties melden. Iedere organisatie kan volgens eigen inzichten de process flow definiëren.

Documentbeheer
Uw documenten onder controle
Centralisatie van alle documenten met beheer van geldigheid en een goedkeuringscyclus. Toegankelijkheid van documenten volgens te selecteren rechten op documentniveau.

Incidentbeheer
Registreer en beheer uw incidenten
Registreer, beheer en onderzoek uw incidenten. Monitor de evolutie van uw incidenten en definieer verbeterpunten om de frequentie en impact van incidenten te verlagen.

Taakbeheer
Systematische opvolging
Behoudt overzicht op uit te voeren taken binnen de organisatie. Opvolging mogelijk op basis van status en streefdatum. Automatisch gestuurd vanuit andere modules (bv. risicoanalyse).

Meerjarenplan
Programmatie van uw beleid
Een overzichtelijk globaal preventieplan en jaaractieplan zijn het resultaat van het dynamisch risicobeheerssysteem dat doorheen de applicatie zit verweven.

Facility beheer
Beheer gebouwen en lokalen
Beheer van uw as-built dossier, plannen en relevante informatie. Geautomatiseerde interactie met relevantie modules (onderhoud, controle, taakbheer, ...).

Communicatiesysteem
Uitwisseling van informatie
Directe communicatie tussen gebruikers over elk uniek record binnen iedere module van de applicatie. Deze informatie kan eveneens via een persoonlijke mail worden ontvangen.

Waarom kiezen voor ArXs?
-
Facility én preventie:
Beide domeinen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en waarborgen samen de veiligheid en gezondheid van uw medewerkers. Ons platform is erop gericht deze samenwerking en integratie te optimaliseren.
-
Optimale betrokkenheid:
De cultuur van een organisatie wijzig je door zoveel mogelijk mensen te betrekken. Zowel ons licentiemodel als de functionaliteit van onze oplossing zijn erop gericht die betrokkenheid te optimaliseren.
-
Eenvoudig licentiemodel:
In tegenstelling tot de meeste producten die een licentieprijs per gebruiker aanbieden voorziet ArXs Solutions in een licentiemodel per organisatie of organisatieonderdeel.
-
Gunstige prijs kwaliteit verhouding:
Via een doorgedreven kostenbewakingssysteem kunnen we veel mogelijkheden aan gunstige voorwaarden aanbieden. Veel waarde voor uw geld dus.
Ons platform is o.a. in gebruik bij:




















Vrijblijvende demo sessie
De beste manier om snel een beeld te krijgen van de uitgebreide mogelijkheden van ons platform is via een demo voorstelling. Daarin geven we een kort technisch overzicht en vervolgens overlopen we de verschillende modules en hun mogelijk toepassing. We organiseren zowel demo sessies bij u ter plaatse of online. Aarzel niet om uw sessie aan te vragen via onderstaand formulier.